ئاگاداری

* مَرحَباً بِكُم في المَوقِع الرَّسمي لِمُنَظمَةَ مجلس المعلمين القُدوَة * به‌خێربێن بۆ بلوگه‌ری مامۆستایانی پێشه‌نگ * هیوادارین بابه‌ته‌كانی ئه‌م بلوگه‌ره‌ جێگه‌ی ڕه‌زامه‌ندی خوای گه‌وره‌و پاشانیش مایه‌ی سوودی ئێوه‌ی به‌ڕێزیش بێت *

په‌یجه‌كانی ماممۆستایانی پێشه‌نگ له‌

وينةي جولاو


" width="150" />

الأحد، 30 مارس 2014

به‌ وێنه‌....... كچه‌ قوتابیه‌كی ڕوسی له‌داهێنانێكی دا كه‌شتییه‌كی ئاسمانی دروست ئه‌كات خێراتر له‌ موشه‌كه‌ ئاسمانیه‌كانی ئێستا

بالصور.. طفلة روسية تخترع مركبة فضائية تصل للنجوم أسرع من صاروخ حديث

له‌ داهێنانێكی دا كچه‌ قوتابیه‌كی ته‌مه‌ن 13 ساڵی ڕوسی به‌ ناوی (كاتیاتروشیفا) نمونه‌ی كه‌شتییه‌كی ئاسمانی ....

دروستكردووه‌ كه‌له‌توانای دا هه‌یه‌ بفڕێت بۆ

هه‌ساره‌كانی نزیك له‌ زه‌وی و به‌ 42 ساڵ بگات نه‌وه‌ك 50هه‌زار ساڵ.
هه‌روه‌ها ڕۆژنامه‌ی  (ماسكوفسكی كامسوملیتس) ی ڕوسی ڕای گه‌یاند كه‌ئه‌و كچه‌ قوتابیه‌ كه‌شتیه‌كه‌ی ناوناوه‌ خولگه‌ی زه‌وی
وه‌ كاتیا ڕونی ده‌كاته‌وه‌و ده‌ڵێت كه‌ وا كه‌ شتیه‌كه‌ی خێراییه‌كی زۆری هه‌یه‌ زۆر تر له‌و موشه‌كه‌ نوێیانه‌ی ئێستا.
نوسینی: مؤمن مختار 
وه‌رگێڕانی: ئاری بكر 
سه‌رچاوه‌:سایتی الیوم السابع ی میسری 


 بالصور.. طفلة روسية تخترع مركبة فضائية تصل للنجوم أسرع من صاروخ حديث
إخترعت طفلة روسية تدعي كاتياتروشيفا تبلغ من العمر 13 عاما نموذجا من مركبة فضائية يمكنها ان تطير الى النجوم بالقرب من الأرض في مدة تبلغ 42 سنة وليس 50 الف سنة .
وقالت صحيفة ماسكوفسكي كامسومليتس الروسية ان الفتاة الروسية اطلقت على المركبة اسم مجرة الأرض وتوضح كاتيا ان
 المركبة الخاصة بها لديها سرعة كبيرة جدا
 اكبر مما عليها الصواريخ الحديثة الآن 



ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق